Ervaringen
Zo ervaren patiënten onze zorgkwaliteit
Wat merken patiënten van de samenwerking van onze zeven ziekenhuizen? Hoe ervaren zij de zorgkwaliteit? Structureel meten we medische resultaten en maken we de tevredenheid van patiënten inzichtelijk, om de kwaliteit van onze ziekenhuizen continu te verbeteren.

Henny van Doorn
"Mijn behandeling is een zwaar traject geweest, maar één van de steunpilaren was toch de humor van mijn behandelteam. "
Karst Loonstra
"Zenuwachtig dat ik werd geopereerd voor mijn prostaatkanker door de Da Vinci robot? Nee, geheel niet. Door de goede voorbereiding, samen met mijn specialist en zijn team, was ik ontspannen. "
Judith Wagelaar
"Ze hebben een luisterend oor en zijn eerlijk, zo zou ik mijn artsen en verpleegkundigen omschrijven"
Brigitta Meyer
"Het Maasstad Ziekenhuis is een heerlijk ziekenhuis. Tijdens mijn maagverkleining, best wel een emotionele ingreep voor mij, had ik echt een thuisgevoel."
Ismail Basaran
"Een welgemeende handdruk van de arts en de vraag van de verpleegkundige ‘Hoe gaat het met u, meneer Basaran?’ is fantastisch. Al 22 jaar kom ik met plezier in OLVG. Ook al woon ik in Almere"